Bergaduh yang bijaksana..

Friday, April 1, 2011

Belasah..jangan tak belasahhh..

buat malu kitorang lelaki jer...

Kalu kitorng ada kat situ...untie tu takkan jadi cam tu..
free jer dia kena tumbuk..
kitorang mesti belasah...gentleman yg tak gentleman tu..
tak caya...cuba ulang lagi..

5 comments:

  1. Saaam Bro....

    Weh Ajak...

    Lama jugak lu menghilang?
    Lepas merempit ari tu, lama kita tak lepak kat kedai mamak ye? Ujung minggu ni moh kita kena nescafe tarik kat Pantai Dalam.

    Gua nak kasi tau lu, memang la jantan belasah pompuan. Jantan yang belasah jantan, Nuar Bewak jer...huh..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. MOHON LINK BLOG SAYA
    http://helangbuana.blogspot.com/
    TQ

    ReplyDelete
  3. Ujang,

    Ko tk tau ker...aku slalu gi pantai dlm..tapi ko selalu takde..aku call ko tak angkat..apa..ko dah ngikut izzah penipu tu ker..

    kdng2 kitorang lepak kat midvalley..ala tmpat yg ko suka tu la...

    minggu dpn kitorng nak ikut geng futsal...peh tu lawan bowling kat flamingo..mlm ikut geng puteri sebar risalah kesihatan kat semua hypermarket dan supermarket..

    Cikgu Pian,

    tima kasih link blog...ada juga pemimpin yg sudi hampiri kitorang..

    wlapun takde siapa peduli kitorang...tapi ckgu jgan risau..member kitorang semua sayg negara ini...mak kitorang slalu nasihat jgn buat hal yg rugikan bangsa..

    kitorang memang anak2 miskin...pelajran takde tinggi mana pun...rumah sempit..tapi kitorang sayang negara ini..

    tq cikgu..mak kitorang mesti bangga kerana masih ada lagi org yg jiwanya mcm cikgu..

    ReplyDelete