Bergaduh yang bijaksana..

Saturday, March 5, 2011

cara pelampau kasta rendah pariah
membalas budi bangsa Melayu 
menerima mereka sebagai warganegara...
(bukan semua kaum India berfikiran begini)

Kitorang amat2 stuju dgn pndgan Mommy Rokiah...
Tdak ada sbb negara kita beri taraf warganegara tambahan.
Cukuplah dengan yg ada sekarang.


Btol kata Mommy...Malaysia bukan negara yg brkasta-kasta..
tpi kaum ni tak sedar diri.. 


kami anak2 muda tdak setuju...kerajaan jgn brlembot hati..
mreka ni cuma nak tambah masalah...nak tunjuk besar kepala...
kita kaum pribumi..mnolak dgn keras rncangn krajaan nak trima diorang ni...


takkan kami nak buat demonstrasi pulak...
baru krajaan nak faham...kami tk suka?


Bacalah posting Mommy yang hebat ni:


Petikan dari: Mummy Rokiah


Saturday, March 5, 2011

KDN harus batalkan kemasukan 45,000 perkerja asing dari India

Berhubung dengan proses kelulusan kemasukan 45,000 pekerja asing dari India yang konon ingin diisi dalam beberapa sector kritikal KDN seharusnya membatalkan terus permohonan mereka. Di dalam kertas katanya 45,000 tetapi dbelakang kertas kita tidak tahu entah berapa ribu lagi.

Menteri Sumber Manusia, Datuk Dr. S Subramaniam menyatakan proses ini melalui saluran yang telah ditetapkan tetapi beliau harus lebih mengenali kaum ini yang tidak pernah mengenang budi kepada tuan yang telah memberi mereka makan dalam Negara yang makmur dan tidak berkasta ini.

Cukuplah dengan perangai kurang ajar Hindraf yang biadap dan membuat kacau bilau dalam negara ini. Kesejahteraan, kemakmuran dan kedamaian yang kita kecapi salama ini bukannya harga yang murah untuk dihina oleh golongan yang berkasta rendah.
...UMNO devil inilah yang membebaskan kamu
dari ikatan kasta hina pariah...kamu dilayan dengan baik
sebagai bangsa yang bermaruah di bumi Melayu ini.

Jangan buktikan bahawa kamu adalah 
bangsa yang tak mengenang budi
Malaysia tidak ada kasta Pariah

3 comments:

  1. Salam,
    Bila kita tulis benda2 mcm ni, mungkin orang akan kata yg kita ni perkauman, btul tak?

    Org tak tahu, yg perkauman kita (kalau la betul) bukan disebabkan kita benci bangsa org lain.
    Tapi kerana kita sayangkan bangsa kita sendiri.

    Dulu kes 500 000 pendatang dr China hilang tanpa dapat dikesan, senyap gitu jer.

    Ni tambah lg 45 000..emm..entah laa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. bile Melayu cakap macam nie kata kita ni RACIST..

    kalau CINA OR INDIA mintak "HAK" mereka kita tak cakap RACIST pun..

    Ayuh bangunlah MELAYU..kita ada hak jugak..SEBELUM MALAYsia negara ini adalah TANAH Melayu..tanah kita!!

    *Emo jap..geram dengan Ultra-Kiasu*

    BlogSHOP : Frollic Shoe MURAH GILER

    ReplyDelete