Bergaduh yang bijaksana..

Thursday, December 30, 2010

Wowww...gua caya luuu..



Aku ngan kengkawan sangat teruja la...
geng muda mcm kitorang sanggup naikkan nama negara..

emak aku awal-awal lagi dah cakap...kita mesti menang..mesti menang..
bila aku tanya..apasal mak cakap gitu?

mak aku kata...diorang tu main sungguh2..sepakat..main dengan otak bukan dengan kaki..

laaa...betul apa mak aku cakap tu..
ye ler...orang tua..nampak apa yg orang muda mcm aku ni tak nampak..

korang tengokla sendiri blog2 hebat ni...

ujangranggi
Laksamana Bentan

 sebelum korang keluar ke mana-mana...dengar lagu ini..
bessst kan?....
video





Thursday, December 16, 2010

Sah: Budaya Liwat Sedang Berkembang

Kitorang pun tak tau la nak wat camner..

Saperlah yang popularkan perbuatan liwat ni kat Malaysia ni..

Dulu takde pun cam gini...rogol adala sesekali...mencabul pun ada gak...tapi liwat ni tak besa dengar pun...

Issh...apa nak jadi ni....

Kitorang risau laaa...

Cuba baca berita ni...yang kitorang ambil di sini SINI


Kanak-kanak diliwat remaja ketika main masak-masak


KUALA LUMPUR: Seorang kanak-kanak lelaki berusia enam tahun terpaksa menanggung kesakitan apabila diliwat remaja berusia 15 tahun ketika mereka bermain ‘masak-masak’ di rumahnya di Datuk Keramat, di sini, kelmarin.

Difahamkan, remaja berkenaan rakan kepada saudara mangsa yang berkunjung ke rumah mangsa.
Sumber polis berkata, dalam kejadian kira-kira jam 5 petang itu, mangsa dikatakan menjadi ‘isteri’ kepada suspek dalam permainan masak-masak sebelum dia diliwat.


“Kejadian disedari ibu mangsa kira-kira jam 6 petang selepas pulang bekerja apabila anaknya mendakwa sakit pada bahagian dubur.


“Ibu berusia 24 tahun itu membawa anaknya ke Hospital Kuala Lumpur (HKL), di sini, untuk pemeriksaan lanjut dan doktor mengesahkan dia diliwat,” katanya

Kitorang mintak tolong...ibubapak semua...

Tolong didik anak2 generasi kita...jangan sampai jadi peliwat

atau jadi mangsa liwat..

Negara kita tak perlukan peliwat...Tak Perlu..