Bergaduh yang bijaksana..

Thursday, December 30, 2010

Wowww...gua caya luuu..



Aku ngan kengkawan sangat teruja la...
geng muda mcm kitorang sanggup naikkan nama negara..

emak aku awal-awal lagi dah cakap...kita mesti menang..mesti menang..
bila aku tanya..apasal mak cakap gitu?

mak aku kata...diorang tu main sungguh2..sepakat..main dengan otak bukan dengan kaki..

laaa...betul apa mak aku cakap tu..
ye ler...orang tua..nampak apa yg orang muda mcm aku ni tak nampak..

korang tengokla sendiri blog2 hebat ni...

ujangranggi
Laksamana Bentan

 sebelum korang keluar ke mana-mana...dengar lagu ini..
bessst kan?....
video





1 comment:

  1. Ooo...kau pun minat lagu aku tu haa..
    good luck bro..
    jgn lupa..ahad kita ada perjumpaan di cheras..
    senarai pengundi muda tu jangan lupa bawak..

    klw ko lupa...aku seligi nanti..
    chauuu..salam.

    ReplyDelete