Bergaduh yang bijaksana..

Saturday, February 12, 2011

Rupa-Rupanya Nurul Izzah Pun kaki Korek Gak, Kasi Orang Stim jer.....

...gambar kenangan..

tu dia...baru kitorang tau...
nurul izzah ni ruper nyer kaki korek gak..
ish...ish...tul la..abg ujang..
nurul ni kerja dia takdak lain...
jln2 ke hulu ke hilir...
jumpa org...senyum mcm kambing jantan nak mngawan..
peh tu tanya..korek masalah...suruh tukang tulis...masuk dlm fail...
gi lak tmpat lain...korek lagi...korek...korekkk..
peh tu...kitorang tengok takdak apa tindakan pun..
dia masuk dlm twitter...dlm facebook...peh tu diam senyap sunyi..
betul ujang cakap...
klw cam ni...keling jual botol lagi pandai slesai msalah..
kitorang yg muda2 ni..tak nak la wakil rakyat cam ni..
pndai korek...kasi stim...peh tu blah...
Korang baca Posting abg Ujang Ranggi di bwh ni;

Ujang Ranggi: NURUL IZZAH PANDAI KOREK, KASI ORANG STIM...: "SENANG JADI YB NI MACAM CARA ANAK NUAR BERAHIM NI YA... KATA MANTOYA, KALAU GITU, DIA PUN RETI JADI WAKIL RAKYAT. RONDA-RONDA JAJAHAN LEMB..."

3 comments:

  1. Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete